marți, 18 august 2009

Legile educatiei

Eu nu cunosc in amanunt problemele cu educatia acum, inca nu am inceput scoala cu copiii. Dar mi-am format o parere despre scandalul despre legile educatiei.




Parerea mea e asa:

- exista un pachet de legi care sint aplicate acum, unii spun ca nu sint prea bune

- domnul Basescu a initiat "pactul national pentru educatie" si un raport Miclea cu propuneri de modificare. Totul s-a intimplat anul trecut parca, si nu s-a mai auzit pina de curind despre el

- domnul Boc spune ca guvernul isi va asuma raspunderea pe 2 septembrie in parlament pentru legi ale educatiei care sa fie ca in raportul Miclea

- ministrul educatiei face o propunere de legi ale educatiei in citeva saptamini, dupa discutii maraton cu profesori, studenti etc, altul decit raportul Miclea



Si acum e mare vinzoleala peste tot despre problemele ridicate de legile educatiei, dar majoritatea nu tin cont de parerea celor implicati in subiect - profesorii, parintii, studentii, miza este cine va cistiga batalia politica: Basescu impunind propunerile Miclea, sau PSD cu propunerile Andronescu. Miza lor e cine se va lauda la alegerile prezidentiale cu reformarea sistemului de invatamint.



Eu le-as sugera politicienilor sa uite miza lor electorala si sa revizuiasca legile educatiei in interesul oamenilor care i-au ales si care vor fi direct influentati de orice decizie proasta. Cei care vor suferi din cauza deciziilor proaste sintem noi toti, inclusiv politicienii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu