vineri, 20 noiembrie 2009

Alegerea mea duminica

Eu am sa votez duminica cu Crin Antonescu. Si in turul 2 am sa votez contra lui Basescu indiferent cu cine intra in turul 2.

Abia astept sa treaca alegerile astea. Sint cele mai "dureroase" pentru buzunarul meu si pentru sperantele mele, de pina acum. 2 ani electorali consecutivi sint mult prea mult, pentru ca in orice an electoral nu se iau deciziile corecte de teama ca cei care candideaza nu vor mai fi votati.

Nu pariez ca Antonescu va fi cel mai bun presedinte, sau macar ca in turul 2 va iesi un presedinte care va scoate tara din criza cum se lauda pe aici. Am o mica speranta ca daca nu iese Basescu nu se vor concentra exclusiv pe lupta politica si vor face pe ici pe colo si cite ceva bun.

Am citit o remarca interesanta, ca de cind nu mai avem guvern lucrurile au inceput sa mearga mai bine cu economia. Eu cred ca e o coincidenta, dar abordarea e interesanta :)

Altfel, sint foarte pesimista :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu