marți, 24 noiembrie 2009

Crin Antonescu in 2009

Eu mi-am propus sa scriu impresiile mele despre Crin Antonescu dupa ce nu mai este candidat. Si cum a iesit din cursa, astea sint impresiile.

Eu nu am urmarit cu atentie campania electorala pentru ca nu am timp. Am vazut ca a inceput "Campania bunului simt" si a spus ca el este un altfel de politician. Asta mi-a placut.

Dar spre sfirsitul campaniei electorale a inceput si el sa ironizeze, sa spuna sloganuri ("a vindut flota", "vrea sa vinda tara la Moscova") si sa atace, in special pe Mircea Geoana. Asta poate pentru ca doar cu campania de bun simt nu a atras nici atentia nici nu a crescut in sondaje. Si pentru ca unele sondaje de dinainte de alegeri spuneau ca el are sanse sa intre in turul 2 cu Basescu. Am citit eu analisti care spuneau ca Antonescu isi face campanie fara viziune, ca el ar trebui sa se concentreze pe Geoana nu pe Basescu - si asta a facut in ultimele saptamini. Dar virulenta cu care a facut-o nu mi-a placut.

Nu se poate face o campanie a bunului simt in Romania, nu te baga nimeni in seama. Dar as fi vrut sa fie mai putin agresiv in atacurile verbale.

Atitudinea lui Geoana, in care el spunea ca nu raspunde la atacuri pentru ca se va alia cu Antonescu dupa alegeri, mi-a placut mult mai mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu