vineri, 27 noiembrie 2009

Subiectul zilei: filmuletul in care Basescu loveste un copil

Incepind de ieri exista un nou subiect de dezbatere. Filmuletul in care Basescu loveste un copil. Dilemele au aparut imediat, la tembelizor, la radio, oriunde sint cel putin 2 persoane, la telefon. L-a lovit Basescu sau nu, e trucaj sau nu, presedintele bataus in loc sa spuna ca nu poate fi adevarat zice ca poate l-a injurat, mogulul Patriciu care a iesit acum sa acuze, campanie murdara.

Ma destainui. Ieri cind am vazut stateam cu gura cascata si nu imi venea sa cred ca apare la televizor asa ceva. Azi mi-am dat seama de ce aveam asa cascata gura. Pentru ca indiferent daca e adevarat/trucaj/minciuna, e o mizerie incredibila.

Eu cred ca nu e trucaj dar cred si ca Basescu nu l-a lovit pe copilul ala. Cel mult a dus mina mai aproape de el ca sa il sperie. Daca l-a lovit a fost pur intimplator si neintentionat.

Basescu e totusi presedintele Romaniei si nu poate fi un bataus. Romania e totusi in Europa nu in alte parti. Sintem in secolul 21. Si mai ales, am nevoie sa cred ca exista normalitate pentru ca eu aici traiesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu