marți, 23 februarie 2010

Victor Ponta presedinte al PSD

Recent peste tot la tembelizor s-a dezbatut si se dezbate ori viitorul congres PSD ori fostul congres PSD.

Noul presedinte al PSD este Victor Ponta.

Eu ma gindeam inainte de congres ca Mircea Geoana nu mai trebuie sa fie ales presedinte al PSD pentru ca a pierdut toate alegerile la care a participat pina acum in afara de cea de presedinte al PSD. Impresia mea despre Mircea Geoana e ca a incercat sa faca pe plac tuturor greilor din PSD, fara vreo viziune si fara sa aduca ceva in plus.

Dar... daca as fi stiut de dinainte ca iese Victor Ponta as fi schimbat radical viziunea.

Eu nu sint vechi "observator" al "scenei politice", habar nu am ce a facut Ponta inainte. Am o parere doar din prestatiile lui la tembelizor. Si parerea mea e ca e un prestator de forma nu de fond, vorbeste mult aiurea cu motive stiute numai de el. Nu cred ca va reforma ceva in PSD, degringolada va fi probabil si mai mare.

Si imi pare rau pentru ca PSD trebuie sa fie un partid de stinga puternic. Alternanta la guvernare functioneaza bine in alte parti si poate ar functiona bine si la noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu