joi, 26 august 2010

Ziaristii contra guvernului Boc

Zilele astea toti cei din industria media sunt revoltati - pe buna dreptate - de aberatia de ordonanta aiuristica si prost legiferata care ii obliga sa plateasca dari daca sunt platiti din drepturi de autor. Toti sunt revoltati. Si pe buna dreptate.

Eu imi amintesc de o altercatie cu cineva pe care il apreciez mult, in timpul campaniei electorale. Eu ma minunam ca Boc si PDL pot sa il fraiereasca, el imi spunea ca nu poate sa ii voteze decat pe cei de la PDL pentru ca daca vor castiga PSD atunci presa nu va mai fi libera. Pentru ca pe vremea lui Nastase presa incepuse sa nu fie libera. Si mi-a argumentat cu alti jurnalisti care sustineau acelasi lucru. Si cu trei politicieni remarcabili din PDL - Cristian Preda, Sever Voinescu si Valeriu Stoica.

Din pacate pentru noi eu am avut dreptate. Boc si PDL doar i-au fraierit pe toti, sunt atat de incompetenti in orice fac (desi nu fac mare lucru tot din cauza incompetentei) incat garantat cei care gandeau ca ii voteaza pentru libertatea presei acum ar trebui sa le para rau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu