miercuri, 22 septembrie 2010

Discursul lui Basescu

Basescu a tinut iar un discurs realist si corect, in Parlament de data asta. Ca Romania nu isi mai permite sa plateasca atat de multe ajutoare sociale si atat de multi functionari - el zice incompetenti, eu as zice ca nu ei sunt de vina ci cei care inventeaza birocratia excesiva.

Eu sunt de acord cu presedintele.

Ce am eu sa ii reprosez, si cred si ca asta il decredibilizeaza acum, este ca nu a avut un discurs similar inainte de alegerile generale si de alegerile parlamentare, si chiar a trenat luarea de masuri dure pentru a castiga alegerile. Din pacate pentru noi masurile luate atunci ar fi fost mult mai usoare decat cele luate acum.

Eu cred ca Basescu a gresit calculele - PDL va plati intarzierea asta. Eu sper sa am dreptate: la urmatoarele alegeri PDL va disparea de pe scena politica. Oamenii care acum raman pe drumuri sau pierd case din cauza ca nu isi vor plati ratele, categoriile de bugetari fraieriti cu mariri fantasmagonice, pensionarii care nu mai primesc si altfel de ajutoare sociale - nu vor mai vota PDL. E clar pentru toata lumea ca numai cei multi simt criza, clientela politica o duce foarte bine. Nu cred ca vor putea fi fraieriti si a doua oara.

Daca Basescu ar fi luat masurile dure in 2008-2009 nu castiga alegerile in schimb acum era pe val, putea castiga detasat la viitoarele alegeri generale sau prezidentiale. Si ar fi ramas in istorie ca un om politic corect. Cum e acum, va intra in istorie ca un presedinte corupt si depasit de situatie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu