marți, 19 octombrie 2010

Stenogramele cu SOV

Am si eu ceva de zis despre stenogramele cu SOV aparute prin presa. Ma cuprinde o mare lehamite ca un asemenea personaj de calitate indoielnica, in fond un excroc, nu numai ca nu e in inchisoare cum ar fi meritat dar a devenit "mogul" cu influenta in manipularea opiniei publice. Lupul paznic la oi. Faptul ca oameni corecti din punct de vedere profesional au fost convinsi sa faca ce cerea el, sau sa discute macar cu el, ma intristeaza foarte mult. Nu cred ca acei oameni valoreaza mai putin decat credeam eu inainte pentru ca au facut asa ceva, nu e o crima sa iti faci meseria cum ti se cere.

Imi explic acum de unde apetitul exagerat in Romania pentru tabloide. E la mintea cocosului ca televiziunile astea de stiri - care au inceput foarte bine - s-au impotmolit in interesele meschine ale unor excroci. Asa ca romanii au schimbat canalul pe OTV sau pe emisiuni de "reality show" cu scandal. De aici marea mea tristete.

La fel de indoielnica ca SOV e si clasa politica, cei care ar trebui sa ia decizii pentru mine care ii voteaza. Ca dovada ca sunt mana in mana.

In lumea civilizata se pompeaza bani in mass media dar politicile editoriale sunt independente, sa nu ajunga la parnaie cand se schimba guvernul. "Mogulii" la noi sunt atat de inapoiati ca nu isi dau seama de adevarul asta simplu sau atat de patati ca nu au incotro.

Stelian Tanase este propus director la Realitatea. Astept cu nerabdare o televiziune de stiri de nisa de calibru.

2 comentarii:

  1. Îmi puteţi da, vă rog, definiţia sintagmei "clasă politică"? De fapt este o etichetă fără bază reală aruncată de presă (şi înghiţită fără a gândi) pentru a impune o viziune facilă aspura lumii şi vieţii politice. Oameni cărora le-a intrat marxismul în sânge şi gândesc în tremenii cu care sunt infectaţi. Doar că în loc de "brughezo-moşieri" (să zicem, dar puteţi schimba) folosesc sintagma de care v-am întrebat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite nu m-am gandit niciodata in felul asta. Intr-adevar "clasa politica" e o sintagma si poate "clasa" nu e cel mai potrivit cuvant.

    Ma refeream la politicieni.

    RăspundețiȘtergere