joi, 18 noiembrie 2010

Influenta Elenei Udrea in PDL

Scriam eu in iulie 2009 despre influenta Elenei Udrea, cu ocazia comisiei de ancheta pentru cum a cheltuit ea buget public. Spuneam pe vremea aia ca are o influenta foarte mare si imi exprimam speranta ca vor urma alti ministri in comisiile de ancheta.

Mare naivitate.

Am avut dreptate numai cu influenta Elenei Udrea. Acum e in poll position pentru sefia PDL Bucuresti, am citit un titlu ca ar putea candida la primaria Capitalei. E pe val.

Cum suna Elena Udrea - prim ministru?

As spune ca nu ar putea fi adevarat pentru ca Elena Udrea nu e un politician credibil, ce face ea e pus la indoiala si e considerat interes personal, cu argumente in multe din cazuri. Dar imi e putin teama, in 2009 m-am inselat rau de tot ca ceva bun se va intampla cu coruptia la nivel inalt.

Alte opinii despre Elena Udrea aici si aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu