marți, 7 decembrie 2010

Cristian Preda

Am citit un titlu cum ca ar vrea sa candideze la Primaria Bucurestiului. Si m-am intrebat daca l-as vota.

Raspunsul este: da, dar numai daca pleaca din PDL. Sunt convinsa ca exista si alte formatiuni politice de dreapta (sa fie in concordanta cu alegerea politica) mai putin corupta, pentru care sa candideze.

Argumentele mele: mie imi place de Cristian Preda pentru ca vorbeste despre principii in politica. Este ceva nou pentru politica autohtona dar singura viabila pe termen lung.

Dar daca ramane in PDL nu va putea schimba absolut nimic din situatia actuala de coruptie si incompetenta, pentru asta nu pot sa irosesc votul meu pentru PDL. Pana acum nu a reusit sa schimbe nimic, PDL s-a folosit de el ca sa isi demonstreze dorinta de reforma pacalind o gramada de oameni, iar dupa ce a fost ales l-a lasat pe Preda sa cugete-n pustiu. Daca nu pleaca din PDL nu am sa il votez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu