sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Cainii vagabonzi

O femeie a murit dupa ce au muscat-o cainii vagabonzi. Oprescu zice ca legea nu functioneaza.
La inceputul lui septembrie 2010 se anunta cu tam tam un alt contract cu o firma care promite ca va face marea sterilizare. Acum, cu ocazia mortii femeii au numarat cainii vagabonzi si a iesit un numar mare: 50000 in Bucuresti. "Marea sterilizare" din septembrie a fost doar inca un contract cu o firma prietena si doritoare de contracte banoase cu statul fara sa ii traga nimeni la raspundere.

Toata vara am vazut imaginea alaturata de la balcon si am sunat sa reclam la Autoritatea animalelor fara stapan. Pesimismul meu a fost intemeiat, nu s-a schimbat mai nimic. Am sunat in decembrie sa intreb de ce nu au fost in noiembrie cum au promis, mi-au zis ca ei nu pot rezolva problema peste tot. Am intrebat cand e in grafic sa treaca din nou pe aici, nu mi-au raspuns. Nici nu mai exista un asa grafic.
Legea nu functioneaza pentru ca e proasta. Cum e acum spune asa: cainii sunt sterilizati si trimisi in strada daca cineva semneaza ca are grija de ei. Cineva poate semna pentru 10 caini, nu ii pasa nimanui, si nu ii controleaza nimeni daca au grija de caini sau nu. De cele mai multe ori nu au. Se bucura daca pot sa ii trimita in strada pentru ca nu au bani sa ii tina in adaposturi, nu au adaposturi si nici nu au voie sa ii eutanasieze din cauza opozitiei populatiei care ii condamna si ca ii lasa in strada.

Cand cainii sunt in numar mare in acelasi loc sunt un real pericol. Cum s-a intamplat femeii. Zilnic trec pe langa 5-6 caini hamesiti care se bat intre ei pentru mancare dar care sunt hraniti zilnic de binevoitori sau fricosi care vor in felul asta sa nu fie muscati.

Si vine Oprescu si ne spune ca legea nu e buna. Si prefectul spune alte minciuni ca e prioritatea lui. Foarte buni constatatori, de altfel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu