luni, 11 aprilie 2011

Continuare

Continuarea conversatiei pe e-mail cu Domnul Catalin Croitoru de aici si aici este:

"Sunati-l pe acest roman si convingrti-l de exemplele "europene" pe care le sustineti. Aveti telefonul la finalul mesajului.
Sunteti singura care mi-a trimis un mesaj care sustine crima. Cine omara azi un caine maine va omori un om. Asta o sustin medicii psuihiatrii si psihologii.
"

Parti din e-mail-ul tanarului mentionat mai sus:

"Statul Roman mi-a oferit multe motive sa plec orisiunde in alta parte si
pana acum am ramas unde au trait si stramosii mei de atata vreme. M-am
obisnuit sa am drepturi si apoi sa nu mai am. Dar nu ma pot obisnui cu idea
ca acest stat doreste sa ne ia chiar si cateii din jurul blocului. Este
singura bucurie care ne-am mai ramas si sincer fac parte din mediul
inconjurator. Nu stiu daca e cineva dintre noi care sa isi aduca aminte sa
fi existat vreun timp cand in orase sa nu existe caini fara stapan.

Va multumesc pentru timpul acordat si va rog ca si om de rand sa votati
impotriva acestei legi nedemne, ba chiar sa votati pentru legi care
pedepsesc aceste barbarii (cum ar fi legea Marinescu 2), pentru ca oamenii
au inceput sa se omoare pe strada de la cel mai marunt lucru, s-au
dezumanizat si Dumneavoastra aveti obligatia de a-i educa legal. Nu plecati
ureche la prostii; ganditi-va ca e vorba de crima si ca toti avem loc pe
pamantul acesta. De asemenea va rog sa faceti lobby la colegii Dumneavoastra
pentru acest lucru care vi se pare mic dar e vital de important pentru multi
dintre noi.

"

Raspunsul meu

"Domnule Croitoru,

Sincer inteleg cu greu cum cineva sustine ca este "uman" ca un caine sa traiasca in strada, uneori fara sa aiba ce manca, batandu-se cu alti caini si pe urma cu rani deschise. Am vazut de nenumarate ori asemenea imagini, vi se pare "omenesc"? 

Argumentul ca "orice viata e importanta" are ca si contra argument uciderea animalelor pentru carne.

Daca dumneavoastra nu sustineti eutanasierea, va rog sa gasiti alta solutie pentru curatarea cainilor de pe strazi. Autoritatile si legiuitorii trebuie sa asigure siguranta cetatenilor lor, care in acest moment este grav periclitata de haitele de caini de pe orice strada din Bucuresti. Pana acum legea sustinea sterilizarea si reteritorizarea dar NU este eficienta si haitele de caini se inmultesc constant.

Eu cred ca dumneavoastra ar trebui sa va concentrati mai mult pe nevoile alegatorilor dumneavoastra, pe cele a celor multi care nu va scriu mail-uri. Ar trebui sa existe situatii obiective in Parlament cu numarul de plangeri si de oameni agresati, iar asta ar trebui sa va oblige sa gasiti o solutie imediata.

Contrar domnului A., eu am vazut orase civilizate in Occident unde nu era nici un caine pe strada. Consider ca acest lucru ar trebui sa fie normal si pentru Bucuresti, capitala in care cresc copiii nostri."
 
Daca mai e cineva de acord cu mine, va rog sa ii scrieti domnului Croitoru, sa isi dea seama ca multi suntem pentru rezolvarea problemei nu pentru taraganarea gasirii unei solutii. Adresa este catalin.croitoru@cdep.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu