miercuri, 11 mai 2011

Campania PDL pentru referendumul capitalei

Am vazut niste afise in care PDL intreaba diverse lucruri pentru a sustine referendumul capitalei.

Unul dintre ele mi-a sarit in ochi:

"Numarul de functionari publici din Primarii trebuie:", cu variantele de raspuns: "marit", "redus", "mentinut".
Am si eu o intrebare pentru PDL. Ei au majoritate acum in Consiliul General. De ce ne intreaba pe noi daca numarul de functionari publici trebuie modificat, ei nu stiu? Iar daca trebuie modificat, de ce ne intreaba pe noi daca sa il modifice si nu il modifica sa fie corespunzator?

De ce intreaba pe altii daca sa isi faca treaba? Eu cred ca au fost alesi ca sa isi faca treaba, nu e nevoie sa mai intrebe o data. Sau nu vor mai fi alesi si data viitoare.

Nu inteleg de ce e nevoie sa organizeze un referendum pentru atata lucru..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu