luni, 13 iunie 2011

Despre premiile APTR

De curand s-au decernat premiile Asociatiei Profesionistilor de Televiziune din Romania

Eu nu sunt un profesionist, doar un observator, si ma uimeste faptul ca emisiunile de analiza politica de pe Antena 3 au luat atat de multe premii.

Premiile APTR sunt un fel de "asa e bine" dar nu inteleg de ce talk show-urile cu multi invitati politicieni sau analisti care se bat in declaratii belicoase fara fundament, sau cu moderatori de televiziune care nu modereaza nimic ci isi spun parerile mai mult sau mai putin personale, sunt un model de emisiuni de televiziune.

Argumentele mele:

Drama Danei Grecu: “Am impresia că trăim în ţara furnicilor nebune”
Sorina Matei - Adevarul
Mircea Badea dupa prezentarile pe care le-a facut prin tara

Poate ar trebui premiati mai multi din cei care fac emisiuni inteligente dar fara audiente mari sau fara controverse, pentru ca televiziunile sa redevina surse de informare realiste nu unelte de manipulare cum au devenit acum.

Later edit: am mai gasit un post mai vechi in care imi exprim dezaprobarea pentru emisiunea Sinteza Zilei aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu