luni, 23 ianuarie 2012

Deziluzie

Spuneam eu ieri ca am descoperit o miscare Impreuna 2012


Mi-a placut mult ideea: În majoritate, inițiatorii noii mișcări fac parte din categoria 35+ a neimplicaților din ultimul deceniu și jumătate. Unii sînt ”decreței” din generația cea mai numeroasă și cu cea mai intensă competiție internă pe parcursul educației sale. Ei au trăit Revoluția din 1989 și protestele de la începutul anilor 90, unii dintre ei au fost atunci militanți activi, iar apoi s-au retras în profesie sau afaceri, s-au realizat și, în discuțiile dintre ei, consideră că au lăsat scena politică pe mîna unor oameni fără expertiză și, mai ales, fără bună credință."

Dar intre timp am citit ca Bogdan Naumovici sustine proiectul RMGC pentru Rosia Montana.

Este alegerea lui sa il sustina, probabil are argumente in care crede. Eu sunt impotriva proiectului si nu pot sa sustin Impreuna 2012 din acest motiv. Este din cauza reprezentativitatii - eu pot sa sustin ideea de mai sus a Impreuna 2012 dar pozitia organizatiei (cand va deveni organizatie) nu va tine neaparat cont de dorinta mea in legatura cu RMGC, ponderea mai mare o vor avea initiatorii.

Imi pare rau ca e asa, m-am dezumflat si mi-am promis mie sa nu ma mai imbat cu apa rece asa usor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu