joi, 29 martie 2012

TVR

Mie dintre toate posturile cel mai mult îmi place TVR.

Știrile de la TVR mi se par cele mai echilibrate. Și nici nu vad reportaje lungi despre unele tragedii, ca metode lacrimogene de a mări audiența.

Imi place TVR Cultural și îmi doresc să reziste cât mai mult. Nu se face nici un rabat de la calitate pentru audienta. Este valabil și pentru alte emisiuni și posturi TVR.

Cu alte cuvinte eu sunt de părere că TVR face treabă bună.

Nu cred ca acuzațiile că ar fi politizat au fundament.

TVR are venit fix din taxele obligatorii, ar trebui să nu fie în pierdere, să cheltuiască doar ce au. Cu sumele astea ar trebui să finanțeze emisiunile culturale sau cele informative care nu aduc audiențe fenomenale dar sunt importante.

Dacă fac concursuri sau emisiuni similare cu cele ale televiziunilor comerciale ar trebui să contabilizeze separat cât cheltuiesc și cât câstigă.

My 2 cents.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu