joi, 24 mai 2012

De ce am sa votez cu PDL la alegerile parlamentare

Eu m-am hotarat sa votez cu PDL la alegerile parlamentare din toamna. Desi de-a lungul timpului am fost foarte mult contra PDL

Argumentele mele:

- au schimbat toti politrucii cu unii noi si incompetenti. Si inca nu au terminat cu schimbarile. Unii buni pleaca din sistem (de exemplu Streinu Cercel)

- vor sa schimbe unele propuneri bune implementate in legea invatamantului. Suntem direct implicati, nu se poate schimba anual legea invatamantului

- pentru toate discutiile populiste despre marirea salariilor bugetarilor si a pensiilor. Degeaba cresc daca creste si euro si cresc si cheltuielile. Daca ar fi mai putin populisti ar castiga si bugetarii si pensionarii, asa cresterea e doar de suprafata

- pentru initiativa impozitului progresiv. Nu vor putea avea un plafon de 16%, vor creste plafonul la mai mult ca sa nu incaseze mai putin impozite si cei cu salarii mari vor fi afectati

- pentru Catalin Voicu si Adrian Nastase

- singurele miscari pana acum sunt de schimbari din functii pe criterii politice si mariri nesustenabile de salarii si pensii. Nu se fac schimbari pe criterii de competenta. Nici vorba de programe de stimulare a cresterii economice, doar propuneri populiste gaunoase.

S-a schimbat ce era inaintea lor si nu s-a schimbat in bine. Daca acum raul e mai mare atunci mai bine ca inainte. Cel putin s-au facut schimbari in bine in justitie si invatamant. Discursul lui Funeriu despre subfinantare este mai rezonabil decat discutia despre numarul mai mare de locuri anuntate in universitati.

Daca nu se schimba nimic pana in toamna asa ramane, voi vota PDL. PDL s-a dat la fund deocamdata, si-au dat seama ca nu e nevoie sa faca nimic ca USL sa se discrediteze. Si au dreptate.

Alternativa ar fi sa nu mai exista USL si atunci as considera daca e cazul sa votez cu PNL. Eu am votat cu PNL pana acum. Dar nu pot sa votez cu USL si nici nu voi vota PNL, in caz ca se vor separa, daca nu schimba nimic in politica de stanga pe care vor sa o faca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu