luni, 28 mai 2012

Sansele lui Nicusor Dan

Eu personal cred ca Nicusor Dan nu are sanse sa fie ales. Nu pentru ca nu isi face campanie electorala mult ci pentru ca nu este cunoscut. Este cunoscut pe internet si multi il vor vota din cei care declara asta pe internet. Dar cei mai multi votanti nu au internet si nici nu le pasa ce scrie pe internet. Lor le pasa de sacosele si pixurile pe care le primesc sau promisiunile ca se vor reabilita termic gratis blocurile. Le pasa de baltile si gropile din fata caselor sau de scolile la care le merg copiii. Eu am sa il votez si ii urez succes dar nu cred prea mult ca va castiga alegerile. Cel mai probabil le va castiga Oprescu.

2 comentarii:

  1. Eu, am convins 5 oameni cel putin, care insa nu sunt genul Internaut :D (parintii si 3 prieteni). Nu ar fi stiut despre el fara mine, ca ti-am zis, nu prea se baga in mediul virtual, lasa pe altii :P. Asta e chestia, ca fiecare om de pe internet mai are niste oameni in jurul lui pe care i-a convins. Si daca macar unul dintre ei e mai activ si mai convinge cativa ... sansele nu-s chiar asa mici :) Asa ca smile, s-ar putea sa se poata,cum s-a putut si cu semnaturile, o sa vedem :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa sa fie :) I-o doresc si mi-o doresc. Dar eu tot nu prea cred ca are sanse.

    RăspundețiȘtergere