luni, 16 iulie 2012

Cum e cu suspendarea

Cand a fost suspendat eu eram absolut sigura ca Basescu va fi demis din cauza urii pe care i-o poarta atat de multi oameni.

Acum nu sunt sigura, chiar cred ca nu va fi demis pentru ca nu se vor prezenta oamenii la vot.

Inca nu m-am hotarat cum voi vota dar merg sigur sa votez.

Tind sa votez pentru demitere, eu cred ca Basescu merita demis. Campania lui e plina de minciuni si ipocrizie.

Nu neg derapajele USL si ma deranjeaza serios ca voi vota exact cum au votat Catalin Voicu si altii ca el. Dar dupa ultimele evenimente in care Ponta & Antonescu trebuie sa dea socoteala la Bruxelles si sa dea inapoi eu sper ca oricum nu vor face tot ce vor dori. Cei care sunt contra USL vor veni cu argumentul cu incalcarea statului de drept. Nu am alt argument decat ca se vor opri din cauza presiunii internationale.

Si mai cred ca cei de la PDL nu sunt mai buni ca cei de la USL nici ca USL sunt mai buni ca PDL. De fapt situatia politica actuala e cauzata de Sorin Frunzaverde si altii ca el care au schimbat barca. Aceiasi politicieni.

Eu personal cred ca Ponta nu va avea o cariera politica indelungata. Si daca Antonescu se va tine de cuvant sa demisioneze daca Basescu nu va fi suspendat va fi nemaipomenit.

Ma mai gandesc, mai este pana la referendum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu