sâmbătă, 21 iulie 2012

Voi vota pentru demiterea lui Basescu

M-am decis: voi vota pentru demiterea lui Basescu. Voi vota asta pentru ca eu cred foarte mult ca el trebuie demis. Pentru ca sunt dezamagita complet de prestatia lui, de felul in care reprezinta Romania si pe mine, de faptul ca nu isi respecta atributiile de presedinte mediator. Consider ca nu mai vreau sa ma reprezinte. Toate argumentele mele sunt aici pe blog in posturile din anii astia.

Sunt serioase dilemele despre statul de drept, ce vor face USL fara contra pondere in Basescu.
Si eu le am, nu pot sa contrazic complet pe cine le sustine. Dar nici extremismul celor care spun ca nu mai e democratie nu e verosimil, nu sunt de acord cu el.

Si m-am hotarat sa le separ. Pana acum am votat continuu negativ, am votat cu cineva pentru ca am considerat ca partea opusa e mai rea. Dar nu e mai bine, pana la urma au fost tot decizii proaste pentru mine. Altii au castigat.

Deci voi face asa cum am decis in 2004 cand l-am votat pe Basescu. Atunci l-am votat ca sa schimbe lucrurile in bine dar am decis ca daca va continua cu scandalurile si lipsa de comunicare intre cei care decid si in societate nu am sa il votez data urmatoare. A fost valabil in 2007, cand am votat pentru demiterea lui, a fost valabil in 2008 cand am votat contra lui, va fi valabil si acum.

Sunt mult mai linistita despre "democratia" din Romania de cand s-au bagat puternic UE si altii peste Ponta si ai lui. Si de cand Ponta a fost declarat oficial plagiator.

Un lucru se intampla, cum am zis si in alte dati, ireversibil: de acum se tine cont de dorintele noastre. USL va da socoteala la toamna. Si PDL trebuie sa dispara de pe lista de partide romanesti.

Pana una alta pe 29 am sa aleg sa votez raspunzand numai la intrebarea de la referendum: daca eu cred ca presedintele Basescu merita demis. Da, eu asta cred.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu