marți, 24 noiembrie 2009

Alegerea mea pentru turul 2

Mie mi-e greu dar o sa il votez pe Geoana in turul 2.

Basescu si Geoana nu sint deloc diferiti.

Argumentatie:

- Basescu e fost comunist si securist, Geoana e sustinut de fosti comunisti si securisti
- populismul e egal, lipsa de "doctrina" identica, lozincile similare
- grupurile de interese si coruptia - identice
- doctrina - lipsa - PD s-a desprins din PSD, s-au mutat de la stinga la dreapta peste noapte
- planuri de scoatere din criza - la fel de gol si de-o parte si de alta
- nulitatile care acced la functii publice - comparabile

Basescu ar trebui judecat dupa rezultatele lui ca presedinte. Cit de mult succes a avut axa Bucuresti-Londra si nu mai stiu, nu mai pomeneste nimeni de ea. Cit de vizibila e Romania in lume, ce proiecte prezidentiale au trecut, cit de bine a mediat intre partidele politice ca sa mearga rom in directia buna. Eu cred ca a dat chix la toate capitolele.

Nu vor guverna singuri nici PDL nici PSD, singura diferenta e ca cei din PDL nu se inteleg cu nimeni si vor toata plapuma, inca 5 ani de scandal mi se par foarte nefericiti pentru planurile mele. Eu vreau sa o duc mai bine nu sa ne intoarcem in anii '95, si eu asta cred ca ne asteapta cu Basescu tot acolo.

Statistic, Basescu a provocat numai scandaluri de cind a devenit politician. La guvernare in CDR s-au certat, cu PNL la guvernare s-au certat, cu PSD s-au certat. Eu cind l-am votat in 2004 a fost cu marea speranta ca nu va mai provoca scandaluri, si speranta asta nu s-a concretizat. Sint absolut sigura ca la fel va face si in continuare, si pentru asta eu consider ca el NU trebuie sa fie reales.

Cit despre alternativa: Cred ca Geoana va fi un bun reprezentant al Romaniei ca presedinte. Este si mediator (ca dovada ca a ramas presedinte al PSD).

Si mai am un argument sper eu: guvernul PSD + PNL nu poate fi mai rau decit guvernul PDL care e acum in functie din simplul motiv ca guvernul asta PDL e foarte foarte rau.

Sper sa cistige Geoana. Dupa mine asta e raul cel mai mic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu