duminică, 9 decembrie 2012

Candidați S5 Bucuresti

Caut candidații pentru Senat din colegiul meu S5 Bucuresti

Cristian Rădulescu - PDL - fost securist - nu votez

Károly Dáné - UDMR - fost director la Editura Didactică și Pedagogică. Am găsit un articol despre explicația lui la niște acuze asupra manualelor. Ar fi fost mai interesant să crească puțin calitatea manualelor, am o grămadă de sugestii despre asta. Nu îl votez.
 
Daniel Barbu - USL - am găsit niște știri că s-a încurcat cu o studentă și judecătoarea CCR Iulia Moțoc vorbește pe Facebook despre asta. Citesc și găsesc în articol că e vorba despre o fostă studentă. Judecătoarea este pro PDL și se bat ei în campania electorală. Politolog, fost consilier prezidențial pe vremea interimatului lui Crin Antonescu. Nu îmi place când spune Mă regăsesc în gândirea domnului Antonescu şi mă simt onorat. Prin acceptarea propunerii lui, eu mi-am făcut un angajament de loialitate faţă de el.
 
Mihaela Florescu - PPDD - nu mă interesează
 
Ion Olteanu - PRM - nu mai am timp să caut și nu mă interesează. Căutarea întoarce știri despre Bogdan Olteanu iar Ion Olteanu nu are nici măcar o poză.
 
Vucicu Iosif-eugen - Partidul Ecologiștilor, a candidat ca primar în sectorul 4, nu găsesc nici măcar poza lui, nu pot să îl votez.
 
Nu votez pe nimeni din cei de mai sus. Asta e toată oferta? :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu