duminică, 9 decembrie 2012

Candidații din colegiul D11 București pentru Camera Deputaților

În D11 București candidează așa:

Chiricuță Florina- Gineta - PRM - nu găsesc nici măcar poză, nici o informație despre ce a făcut sau spus. Nu am cum să votez pe cineva de care nu am auzit.
Eugen Nicolaescu - USL/PNL - îl știu, mai ales ca port parolă pentru șefii cei mari din PNL, nu am citit prea multe lucruri bune despre mandatul lui de ministru al sănătății, a reușit să se certe mult timp cu producătorii de medicamente și la final a scumpit medicamentele
Szakacs-marton Avar-balint - UDMR - nu găsesc nimic despre el.
Constantin Alexandru Bratu - de la un partid ecologist - am găsit un profil aici: http://alegeri-2012.ro/candidati/pve/bratu--constantin-alexandru-2877.html dar îmi dă o frază și o pagină de blog inexistentă
Sulfina Barbu PDL - o știu, am o părere bună despre ea.
Virgil Marian Cosma - PPDD - nu mă interesează deloc
La alegerile anterioare cei de la minoritățile naționale candidau în toate colegiile pentru că e un colegiu național. Dacă este cazul și acum am să votez pentru Varujan Pambuccian din următorul motiv: el a inițiat legea care scutește programatorii de impozit iar eu sunt programator. Datorită lui programatorii sunt căutați și multinaționale investesc în domeniul ăsta în România, altfel eram de mult plecați. Este interesul meu personal ca el să ramănă în parlament.
Dacă nu candidează în colegiul meu probabil votez cu Sulfina Barbu pentru că de ea îmi place cel mai mult dintre candidați. Deși face parte din PDL care m-au dezamăgit foarte mult. Mă mai gândesc.
 
Am decis să nu mai votez negativ, votul meu este pentru cineva care îmi place sau nu e deloc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu