sâmbătă, 24 august 2013

Siria

Au apărut o mulțime de imagini și filme terifiante cu copii care suferă sau care au fost uciși în Siria. Nu este pentru prima oară, eu am mai văzut și anul trecut și bănuiesc că au mai fost.

De câteva zile e un gând care nu îmi dă pace. Fotografiile cu copiii morți întinși pe jos și altele similare sînt trofee de război. Toți vor să profite de pe urma lor și își pasează responsabilitatea. Ceea ce mie mi se pare de neînțeles și foarte greu de suportat în 2013, în epoca în care trăim.

Am văzut azi un reportaj pe Euronews despre viața din Damasc, un reporter spunea că în unele cartiere oamenii ignoră bombardamentele și nu se tem, se plimbau liniștiți pe stradă. Spunea că unele terase sînt pline, cu greu mai găsești un loc, iar atmosfera este ca în Paris. Nici asta nu înțeleg.

Imagini terifiante găsiți pe blog-ul lui Adelin Petrișor.
Informații și comentarii pertinente despre Siria pe blog-ul Sorinei Matei.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu