sâmbătă, 9 august 2014

Despre ICA și încarcerarea lui Dan Voiculescu

Sentința se site-ul Ministerului de Justitie este aici. Am găsit link-ul pe Hotnews. Mai pe limba noastra, sentința este explicată aici: 10 ani de închisoare plus 60 milioane de euro.

Am găsit un articol cu toată istoria ICA pe Digi 24: ICA - privatizarea cercetării alimentare din România s-a făcut la prețul unei nunți luxoase

L-am văzut pe Dan Voiculescu vesel după ce a aflat de condamnare. Pun pariu că în realitate fierbea. Pentru că nu încarcerarea era cea mai mare lovitură ci cei 5.8 de milioane pe care are sa-i dea statului român și - mai ales - influența pe care o pierde pe scena politică românească pe care o controla.

Zilele astea se vorbește foarte mult despre confiscarea posturilor de televiziune Antena 1 și Antena 3, lucru neadevărat pentru că posturile de televiziune nu sînt confiscate ci doar cladirile în care stau.

Se vorbește doar de către jurnaliști. Politicienii tac, toți, am auzit doar de o declarație a lui Ponta că îl va sprijini sau grația dar în rest nimic. Sigur, ei sînt în vacanță. Eu cred că acum discută disperați prin multe restaurante despre cum au să se finanțeze în lipsa fondurilor de la Voiculescu, despre unde și cum va functiona Antena 3 - motorul de campanie - și probabil despre cât va costa acum campania lor la Antena 3. Actualii aliați ai PC așteaptă probabil și reacții ale oamenilor, să își dea seama încotro să marșeze de acum înainte, ce dă mai bine în campania electorală.

Despre nevinovăția lui Voiculescu nu cred că are nimeni nici o îndoială, este vinovat. Va fi o mare diferență între luxul în care trăia și condițiile din închisoare.

Am auzit și discuții sau glume că avocatul lui Voiculescu Mateiuț nu a făcut ce trebuia și că a pierdut procesul. Eu cred că a făcut cu brio ce avea de făcut, a reușit amânarea procesului 6 ani și dacă nu s-ar fi schimbat spectaculos și extraordinar atitudinea judecătorilor față de politicieni ar mai fi amânat cu succes mult timp de acum încolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu